loading...
آموزش تک
آموزش تک بازدید : 85 شنبه 11 اسفند 1397 نظرات (0)

3. آیا تجهیزات میزبان وب شما ارزان است؟

این روزها، به نظر می رسد که شما می توانید وب سایت خود را به میزبانی کمتر از پانسیون در دلار دریافت کنید. به طور کلی می توان آن را برای کسانی که از صدها دلار در ماه برای میزبانی استفاده نمی کنند، به عنوان یک چیز خوب بدست آورند، اما این نیز می تواند بار بار شما را تحت تاثیر قرار دهد. شرکت های ارزان قیمت اغلب از تجهیزات ارزان تر استفاده می کنند، به این معنی است که بازدید کنندگان شما ممکن است برای بارگذاری صفحات بیشتر صبر کنند. به یاد داشته باشید: آنچه را برای شما پرداخت می کنید این در مورد میزبان وب نیز صادق است. وب سایت میزبانی وب را با توجه به میزان ترافیک وب سایت خود در نظر بگیرید - اگر هزاران بازدید کننده در هر روز دارید، ممکن است ارزش آن را برای ارتقاء به میزبان وب گران تر که از تجهیزات بهتر استفاده می کند، افزایش دهد.

 

4. آن را پنهان کن

آیا می خواهید وب سایت خود را برای بارگذاری سریع به عنوان یک چشمک زدن برای بازدید کنندگان تکرار خود را؟ فعال کردن حافظه پی اچ پی این به مرورگر اجازه می دهد یک بار وب سایت را بارگیری کند و سپس تصاویر و هر چیز دیگری را برای بازیابی بعدی ذخیره کند. به این ترتیب تنها یک بار است که بازدید کننده باید منتظر بماند تا اینترنت تصاویر تولید کند.

5. پهنای باند شما کم است؟

میزبان های بزرگتر دارای چندین پهنای باند هستند تا ترافیک زیادی را اداره کنند. شما می توانید با انجام یک تست مسیر ردیابی ببینید که سرعت پهنای باند خود چگونه است. پس از انجام این کار، بررسی کنید که آیا ارائه دهنده شما با شرکت هایی مانند Sprint، Level (3) Communications، AT & T، MCI-Verizon یا Mizma ارتباط برقرار کرده است. در صورتی که پهنای باند شما شانس خوبی برای سریع بودن داشته باشد، اما بسیاری از میزبان های کوچکتر نمی توانند با این شرکت ها همکاری کنند. چقدر مهم است که به شما بستگی دارد به اندازه وب سایت شما. اگر شما یک صفحه بزرگتر را اجرا می کنید، ممکن است بخواهید در مورد رفتن به یک میزبان وب که با یکی از شرکت های فوق کار می کند، فکر کنید. این راه طولانی برای اطمینان از اینکه صفحات شما به طور قابل اعتماد و سریع برای بسیاری از بازدیدکنندگان بارگذاری می شوند!

6. فایل های CSS خود را کوچک نگه دارید.

اگر CSS شما بیش از 75KB باشد، می توانید تجربه کاربر خود را به سمت پایین بکشید. اگر وب سایت کوچکتری را اجرا کنید، حتما آن را زیر این شماره نگه دارید. با این حال، اگر شما وب سایت بزرگتری با تعداد زیادی صفحات با تعداد زیاد گرافیک و کد داشته باشید، ممکن است از این مقدار بیشتر باشد. در صورتی که چنین موردی باشد، مطمئن باشید که وب سایت خود را به طور مرتب نظارت کنید و قطعاتی را که دیگر به طور مرتب استفاده نمی کنید حذف کنید. همچنین ممکن است زمان و پول خود را برای پرداخت یک طراح وب هزینه کنید تا CSS خود را مرور کنید و ویرایش کنید تا به شما کمک کند چربی را از بین ببرید، به ویژه اگر شما عملیات بزرگتری را انجام می دهید.

css بهینه سازی نشده : 

css بهینه سازی شده : 

7. پایگاه داده های خود را بهینه سازی کنید؟

پایگاه های داده بهینه سازی شده می تواند وب سایت شما را کاهش دهد. اگر مطمئن نیستید که چگونه این کار را انجام دهید، به سادگی یک جستجوی گوگل را در بهینه سازی پایگاه داده برای downdown اجرا کنید. به معنای واقعی کلمه صدها روش برای اطمینان از اینکه پایگاه داده های شما بهینه سازی شده برای حداکثر عملکرد وجود دارد.
8. Hotlinking را خنک کن

اصطلاح "hotlinking" اشاره به زمانی است که وب سایت دیگری از وب سایت شما به عنوان یک سرور برای فایل استفاده می کند. به عنوان مثال، اگر یک فایل ویدئویی در وب سایت خود جاسازی شده و یک وب سایت دیگر فایل مشابهی را در خود جای داده باشد، اما از کد منبع خود استفاده می کند، این وب سایت دارای پیوند داغ است. این به این معنی است که وب سایت دوم از پهنای باند خود برای پخش آن فایل استفاده می کند. Hotlinking مقدار بسیار زیادی از پهنای باند وب سایت را به دست می آورد و واقعا می تواند زمان بارگذاری شما را کند کند. برای از بین بردن hotlinking، می توانید بررسی کنید که آیا وب سایت های شبکه های اجتماعی مانند MySpace در فایل های ارجاع شما نمایش داده می شوند یا اگر یک فایل مشخص بیشتر از صفحه ای که فایل در آن قرار دارد، ارائه شود. اگر شما hotlinking را متوجه شده اید، معمولا می توانید از طریق پانل های کنترل میزبان وب خود به حفاظت hotlinking دسترسی داشته باشید. اگر نه، ممکن است لازم باشد فایل را پایین بیاورید.
9. استفاده از جاوا اسکریپت کمتری و فشرده سازی آن!

کد ساده همیشه باعث بارگذاری صفحه سریعتر می شود. یکی از راه های به دست آوردن جاوا اسکریپت صفحه شما این است که نظرات را حذف کنید و آن را فشرده کنید - این اساسا از بروز خطا خارج می شود و جاوااسکریپت را به یک جمله طولانی تبدیل می کند. با این حال، اگر شما یک کاربر جاوااسکریپت باهوش نیستید، می توانید کد خود را سخت تر بخوانید، بنابراین قبل از اینکه از آن استفاده کنید، می دانید که چه کاری انجام می دهید. اگر شما در توانایی های خود برای خواندن جاوا اسکریپت بدون نظر و یا خطوط شکسته اعتماد ندارید، آنها را نگه دارید. این یک سردرد عظیم است تا فشرده سازی جاوا اسکریپت را لغو کنید.
جاوا اسکریپت فشرده نشده :‌
جاوا اسکریپت فشرده شده :‌
با این نکات در ذهن داشته باشید، بیرون بروید و حضور خود را شناخته باشید! اگر شما یک وب سایت بهینه سازی شده ای دارید که سریعا بارگیری می شود و به راحتی حرکت می کند، شما نیمی از نبرد را کسب کرده اید. بقیه آن همه در محتوا و تجربه کاربر است - اما داشتن یک وب سایت سریع بارگیری اولین گام برای اطمینان از اینکه مرورگرهای وب به اندازه کافی طول می کشد تا آن را ببینید!
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
آموزش تک | مرجع آموزش آنلاین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 73
  • بازدید ماه : 126
  • بازدید سال : 752
  • بازدید کلی : 6,292