loading...
آموزش تک
آموزش تک بازدید : 80 جمعه 19 بهمن 1397 نظرات (0)

wpDataTables

در حالی که هر وب سایت ای که شما ایجاد می کنید ممکن است نیازی به جداول یا نمودار برای دریافت پیام خود نداشته باشید، مواردی که جدول ها یا نمودار ها به طور واضح و دقیق برای ارائه اطلاعات ضروری هستند، اجتناب ناپذیر است.

 

البته می توانید یک جدول ساده یا نمودار را به صورت دستی ایجاد کنید یا از یک ابزار برای ساختن چیزی پیچیده تر استفاده کنید، اما هنگامی که مقدار داده هایی که می خواهید خلاصه و نمایش داده شود بزرگ است یا جدول شما باید پاسخگو باشد، قابل ویرایش باشد، و به راحتی قابل تنظیم است، یا می خواهید سلول ها، ستون ها، ردیف ها یا توابع خاص را برجسته کنید تا به اطلاعات کلیدی برسند. wpDataTables ها تا حد زیادی بهترین و اغلب تنها پلاگین مناسب برای وردپرس هستند.

 

wpDataTables یک راه حل همه جانبه برای نیازهای طراحی جدول / نمودار شما است. این به راحتی مقدار زیادی داده را مدیریت می کند و اطلاعاتی را که می خواهید در یک زمان بسیار کوتاه نمایش داده شود را فراهم می کند.

 

در واقع، این تنها ابزاری است که به طور کامل از MySQL، پایگاه داده SQL و دیگر فرمت های متداول استفاده می کند. یادگیری و استفاده از wpDataTables بسیار ساده تر از انتظار شما است.

NextGEN Gallery & NextGEN Pro

Gallery NextGEN استاندارد پلاگین گالری استاندارد وردپرس برای بیش از یک دهه بوده است. بیش از 1.5 میلیون بار دانلود در سال به محبوبیت NextGen می گویند. همانطور که نسخه های رایگان و حقوقی در دسترس هستند، ما پیشنهاد می کنیم که برنامه های مختلف و گزینه های مختلف را مشاهده کنید تا ببینید که چه چیزی بهترین نیازهای شما را برآورده می کند.

 

Gallery NextGEN، نسخه رایگان، آسان برای استفاده است و به شدت توصیه می شود برای ایجاد گالری عکس های ساده اما این ابزار دارای ابزار مورد نیاز برای برآورده کردن خواستار ترین هنرمندان بصری، عکاسان حرفه ای، و انواع دیگر خلاق است. نسخه های حق بیمه، از جمله NextGEN Pro، یک میزبان از افزونه ها و گزینه های اضافی را ارائه می دهند، یا شما می توانید به وسط راه بروید و افزونه های اضافی را به Gallery NextGEN اضافه کنید.

 

هر دو نسخه رایگان و حق بیمه به شما اجازه می دهد تا به طور موثر مدیریت و نمایش هزاران تصویر، انتخاب کنید در میان انواع مختلف صفحه نمایش، ایجاد آلبوم، فروش چاپ، و جمع آوری پرداخت از طریق پی پال یا خط.

Logic Hop – Personalized Marketing for WordPress

اگر به نظر می رسد همه چیز درباره شخصی سازی محتوا و اتوماسیون بازاریابی سخن می گوید، به این دلیل است که آنها هستند. چرا؟ آنها باعث افزایش قابل توجهی در تبدیل و فروش می شوند. منطق هوپ باعث می شود که هر کسی بتواند سایت خود را شخصی سازی کند و به طور خودکار محتوای هدفمند را براساس رفتار بازدید کننده، موقعیت جغرافیایی، کدهای UTM و خیلی بیشتر نمایش دهد.

 

Logic Hop با مجموعه ای از ابزارهای قدرتمند و دستور العمل های آماده، پلاگین مورد علاقه خود را جدید خواهد بود، زیرا پول بیشتری را به شما می دهد.

Rank Math SEO

بهینه سازی موتور جستجو یکی دیگر از حوزه هایی است که طراحان وب اغلب آن را یک چالش می دانند. پلاگین رتبه بندی ریاضی جستجوگرها نه تنها دارای ابزارهایی است که شما نیاز دارید تا وبسایتهای دوستانه را بهینه سازید. این یک ابزار چابک ارتش سوئیس از ابزارهای جستجوگر است که عبارتند از SEO های محلی، صفحه جستجوگرها و WooCommerce SEO برای نامگذاری چند.

 

ویژگی های تحلیل رأی رتبه ریاضی نیز ارزش ذکر است. شما این را برای کمک به ایجاد محتوای متنباز جستجوگر مفید خواهید یافت. رتبه ریاضی فوق العاده سریع و بسیار آسان برای استفاده است.

MapSVG WordPress map plugin

نقشه ها نشان می دهد که بازدید کنندگان جایی برای رفتن و چگونه می توانید وجود دارد به یک وب سایت کسب و کار یا رویداد گرا اضافه کنید. و اگر شما می توانید کمی اطلاعات اضافی مفید اضافه کنید، بازدید کنندگان حتی بیشتر راضی خواهد شد. MapSVG همه اینها را در پیک ها انجام می دهد.

 

این افزونه وردپرس مفید است که شما را قادر به ترکیب نقشه های تصویری، نقشه های گوگل و نقشه های بردار تعاملی در سایت های خود، اضافه کردن نشانگرها و سایر اطلاعات و موارد دیگر.

Heroic FAQs

هر گاه یک بازدیدکننده وب سایت یک سوال داشته باشد، شانس این است که قبل از چندین بار خواسته شده است. با استفاده از پلاگین Heroic FAQs در کیت ابزار خود، آسان ساختن صفحات پرسش های متداول که جذاب، آموزنده و آسان است برای کاربر برای پیدا کردن پاسخ به سوالات متداول و اغلب سوالات متداول

 

به سادگی با کشیدن و رها کردن برای ایجاد، مرتب کردن و دسته بندی سوالات و پاسخ ها، اضافه کردن تصاویر یا فیلم ها، و سفارشی کردن صفحات سوالات متداول خود را مطابق با نام تجاری خود بکار ببرید.

Heroic Knowledge Base

اکثر وب سایت های هر اندازه با داشتن یک پایگاه دانش که کاربران به راحتی می توانند به جمع آوری اطلاعات مفید دست پیدا کنند، سود می برند. اما تعداد کمی از آنها را دارند. پلاگین وردپرس پایگاه اطلاعاتی قهرمانانه فقط ویژگیهای و ابزارهای لازم را برای ایجاد و مدیریت دانش پایگاه وب سایت خود دارد.

 

امکانات عبارتند از قابلیت جستجوی سریع Ajax برای کمک به کاربران و تجزیه و تحلیل عملی قابل اجرا برای کمک به بهبود خدمات وب سایت شما ارائه می دهد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
آموزش تک | مرجع آموزش آنلاین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 84
  • بازدید ماه : 137
  • بازدید سال : 763
  • بازدید کلی : 6,303